-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
- Welcome and direct visitors, manage logistics before, during and after visits (organising...
- Manage incoming/outgoing standard and express mail and parcels (reception, encoding, distribution,...
-
TUC RAIL
-
En face de la gare de Bruxelles Midi
- Durée indéterminée
- Tu apportes ton support au Chief Executive Officer (CEO)
- Tu organises son agenda et définis les priorités avec bon sens
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée déterminée
De € 3.500 à € 3.800 par mois
- Support the sector group manager in management and advocacy activities
- Support to strategic engagement on key policy files and with policy makers
-
Robert Half
-
Bruxelles
- Intérim
- Supporting the Team: You will directly support at least three professionals, managing their...
- Meeting and Agenda Management: You will manage meeting calendars, anticipate potential conflicts,...
-
FSMA
-
Bruxelles
- Durée indéterminée
- Relecture et finalisation de lettres, rapports et notes.
- Gestion du courrier postal et électronique (enregistrement, dispatching, suivi et classement) et...
* Vous apporterez un soutien administratif aux divers services, notamment en comptabilité, juridique et financier. * Vous serez responsable des...
-
EUROPEAN COPPER INSTITUTE
-
Woluwe-Saint-Pierre
- Durée indéterminée
- Provide seamless support by taking ownership of your responsibilities and efficiently managing your...
- You are the point of contact for all visitors and are fully responsible for the management of the...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.800 par mois
- The Personal Assistant is supporting the Secretary General in administrative, organizational and...
- Acting as the point of contact between the Secretary General and internal and external parties
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 4.000 par mois
- Gestion de l'agenda du directeur
- Support administratif d'une équipe
-
Modero Brussel / Bruxelles
-
Uccle
- Durée indéterminée
À quoi ressemble votre journée ?Vous gérez le bureau de manière responsable et raisonnablement et, entre autres, vous êtes responsable de la gestion...
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée déterminée
De € 3.000 à € 4.000 par an
- Manage the Executive Director's agenda and coordinate meetings, travel etc;
- Sort emails, answers questions within the framework of certain instructions; transfer more complex...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
- As integral part of a diverse, agile team you will be our asociation´s face to our members and our...
- Collaborate closely with the entire team and our members
-
Bright Plus Bruxelles
-
Molenbeek-Saint-Jean
- Durée indéterminée
- Vous vous occupez de la communication et rédigez des contrats et des offres.
- Vous êtes en contact téléphonique quotidien avec un large éventail de relations externes, y compris...
-
Etude de Huissiers Leroy & Partners SCRL - Leroy & Associés
-
Ixelles
- Durée indéterminée
Afin de supporter les activités du personnel de Direction, l'Etude Leroy & Partners est activement à larecherche d'un(e) Secrétaire de DirectionVos...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
About the role You will provide administrative and logistical support to our association management teams to deliver high-quality services and value...
-
Unique Brussels
-
Auderghem
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.800 par an
- Manage the Agenda of the Executive Director and support her in the follow up of meetings
- Manage the organization of workshops, meetings and events
-
Koochooloo bv - Chef Koochooloo
-
Bruxelles
Tu es étudiant(e) dans le domaine du secrétariat/assistanat et tu es à la recherche d'un stage en Belgique ? Cool ! Koochooloo recherche toute...
-
Page Personnel
-
Bruxelles
- Durée indéterminée
De € 3.600 à € 4.400 par mois
- Provide comprehensive administrative support to top management
- Coordinate complex calendars, schedule meetings and appointments
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.700 par mois
- Managing a complex schedule of business meetings, conferences, personal appointments and travel.
- Handling day-to-day correspondence and drafting business letters.
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par mois
- Perform administrative tasks for the office, e.g. relations with suppliers, organisation of office...
- Assist with onboarding of new staff;
-
Unique Brussels
-
Ixelles
- Intérim option contrat fixe
- Manage the Director’s travel arrangements (including visas/accommodation)..
- Organise meetings and ensure that the Director is well prepared for those meetings, preparing...
-
Unique Brussels
-
Saint-Josse-ten-Noode
- Durée indéterminée
- Bring a general administrative support (reception of office supplies, filing of contracts, update...
- Organize events, i.e. the practicalities (hotel, venue, catering, …) for the different meetings
-
Page Personnel
-
Bruxelles
- Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.500 par an
- Assurer la gestion quotidienne du bureau et le soutien administratif ;
- Organiser et coordonner les réunions et les événements internes ;
-
Unique Brussels
-
Molenbeek-Saint-Jean
- Durée indéterminée
- Piloter et coordonner avec anticipation les agendas.
- Organiser les déplacements
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
- Support the sector group manager in management and advocacy activities
- Support to strategic engagement on key policy files and with policy makers
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.300 à € 2.400 par mois
JOB OBJECTIVETo provide assistance to the Executive Director in the execution of her function through preparation of meetings, maintaining calendar,...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par an
- Welcome and direct visitors, manage logistics before, during and after visits (organising...
- Manage incoming/outgoing standard and express mail and parcels (reception, encoding, distribution,...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
Tasks? Organisation of meetings: invitations, registrations, itineraries, catering, etc.? Administrative and secretarial support for executive staff?...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.500 par an
- Gestion de l'agenda et des appels téléphoniques
- Tri et suivi de la correspondance Organisation de réunions, dîners, ... et envoi d'invitations
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.500 par an
- Manage reception: welcoming guests, daily deliveries, phone and general inboxes
- Answer main phone line for the four brands and dispatch calls
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.