-
Page Personnel
-
Bruxelles
- Intérim
De € 2.500 à € 3.000 par mois
- Gérer les tâches administratives générales :
- Prise de rdv, réservation des restaurants,...
- Préparation logistique des réunions avec les membres au bureau de Bruxelles :
-
Page Personnel
-
Bruxelles
- Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.500 par an
- Assurer la gestion quotidienne du bureau et le soutien administratif ;
- Organiser et coordonner les réunions et les événements internes ;
-
Page Personnel
-
Bruxelles
- Durée indéterminée
De € 3.600 à € 4.400 par mois
- Provide comprehensive administrative support to top management
- Coordinate complex calendars, schedule meetings and appointments
* Vous apporterez un soutien administratif aux divers services, notamment en comptabilité, juridique et financier. * Vous serez responsable des...
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée déterminée
De € 3.500 à € 3.800 par mois
- Support the sector group manager in management and advocacy activities
- Support to strategic engagement on key policy files and with policy makers
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.800 par mois
- The Personal Assistant is supporting the Secretary General in administrative, organizational and...
- Acting as the point of contact between the Secretary General and internal and external parties
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 4.000 par mois
- Gestion de l'agenda du directeur
- Support administratif d'une équipe
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée déterminée
De € 3.000 à € 4.000 par an
- Manage the Executive Director's agenda and coordinate meetings, travel etc;
- Sort emails, answers questions within the framework of certain instructions; transfer more complex...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.200 à € 3.500 par an
- Managing and monitoring the agenda and scheduling appointments.
- Ensuring that the schedule of Partner(s)/Principal(s) is followed and respected (acting as a...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par an
- You manage phone calls, emails and the agenda related to the meetings organised by the association...
- You are in charge of making meeting preparations and execution run smoothly;
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.200 par mois
- Key responsibilities
- Providing administrative support to consultants
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par mois
- Perform administrative tasks for the office, e.g. relations with suppliers, organisation of office...
- Assist with onboarding of new staff;
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.700 par mois
- Managing a complex schedule of business meetings, conferences, personal appointments and travel.
- Handling day-to-day correspondence and drafting business letters.
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
About the role You will provide administrative and logistical support to our association management teams to deliver high-quality services and value...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par an
- Managing and organising the agenda of the directors
- Responsible for contacts with suppliers
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
YOUR KEY RESPONSIBILITIESAdministration and secretarial:• Building working relationships with key stakeholders. You’re extremely people focused with...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
Tasks? Organisation of meetings: invitations, registrations, itineraries, catering, etc.? Administrative and secretarial support for executive staff?...