Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - 1930 Zaventem :   110 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Project Consultant - Management Assistant

  • Bright Plus Vilvoorde
  • Zaventem
  • Durée indéterminée
  • Agendabeheer
  • Meetings organiseren, catering, restaurants boeken …

Office Assistant - International Company - Zaventem

  • Page Personnel
  • Zaventem
  • Management of the reception & meeting rooms
  • Travel management

Office Assistant - Cosmetics - Zaventem

  • Page Personnel
  • Zaventem
  • Management of the reception & meeting rooms
  • Travel management

Office Assistant - Fashion - Zaventem

  • Page Personnel
  • Zaventem
  • Management of the reception & meeting rooms
  • Travel management

Management Assistant - International Company - Zaventem

  • Page Personnel
  • Zaventem
  • Assisting the Managing Director and his team
  • Agenda & travel management

Administratief Bediende/Planner

  • Page Personnel
  • Zaventem
  • Opstellen en beheren van planningen voor schoonmaakpersoneel, rekening houdend met beschikbaarheid,...
  • Coördineren van communicatie tussen het schoonmaakteam en klanten om ervoor te zorgen dat...

Executive Assistant

  • Bright Plus Vilvoorde
  • Diegem
  • Intérim option contrat fixe
  • Beheer van agenda's (planning en organisatie van vergaderingen en faciliteiten)
  • Organiseren van interne en externe bijeenkomsten en evenementen.

Junior Office & Management Assistant (m/f/x) - Diegem

  • Page Personnel
  • Diegem
  • Help with internal and external communications (update website and internal communication tool,...
  • Help organizing internal & client events & projects

Junior Executive Assistant - Machelen (M/F/X)

  • Page Personnel
  • Diegem
  • Plannen, organiseren en coördineren van agenda's en meetings.
  • Ondersteunen bij interne en externe communicatie (e-mails, presentaties, rapporten).

Deskundige templatebeheer

  • Vlaams Agentschap voor de Uitbetaling van Toelagen in het kader van het Gezinsbeleid
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
Het Agentschap Uitbetaling Groeipakket verzorgt een klantvriendelijk en kwaliteitsvol aanbod, waarin de gezinnen (en in het bijzonder de meest...

Management Assistant met Bedrijfswagen

  • Bright Plus Vilvoorde
  • Diegem
  • Durée indéterminée
  • Je staat in voor de agendabeheer voor één of meerdere vennoten;
  • Beheer van e-mails, waarbij je zorgt voor een overzichtelijke en efficiënte afhandeling;

Management Assistant met bedrijfswagen

  • Bright Plus Vilvoorde
  • Diegem
  • Durée indéterminée
  • Je staat in voor het agendabeheer
  • Je gaat zorgen voor de planning en voorbereiden van meetings

Office Manager

  • Accent
  • Zaventem
  • Intérim option contrat fixe, Starter, Job d'étudiant
Ben jij een organisatorisch talent met oog voor detail? Heb jij een passie voor het creëren van een perfect georganiseerde werkomgeving? Dan zijn wij...

Executive Assistant to the CEO - Vilvoorde - International

  • Page Personnel
  • Vilvorde
  • Travelmanagement around Europe from A to Z
  • Agendamanagement: Coordinating and managing executive schedules and appointments

Medewerk(st)er verantwoordelijk voor onthaal en administratie

  • Notariskantoor Bénédicte Boes en Steven Praet
  • Grimbergen
  • Durée indéterminée
  • onthaal je de cliënten op een vriendelijke en correcte manier en beantwoord je binnenkomende...
  • bied je administratieve ondersteuning aan je collega’s en aan de notarissen:
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Assistant de gestion / secrétariat - Zaventem (région Vilvorde - Zaventem)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Office Manager

  • Bright Plus Vilvoorde
  • Vilvorde
  • Durée indéterminée
  • Ontvangen van bezoekers en opvolgen van binnenkomende telefoons en e-mails;
  • Beheren van de algemene mailbox;

Management Assistant (deeltijdse invulling mogelijk)

  • Bright Plus Vilvoorde
  • Vilvorde
  • Durée indéterminée
  • Je zorgt voor het opstellen en inboeken van facturen;
  • Je bereidt stukkenbundels voor en werkt nauwkeurig met pdf-bestanden;

Executive Assistant met thuiswerk

  • Bright Plus Vilvoorde
  • Vilvorde
  • Durée indéterminée
  • Je boekt reizen, hotels en restaurants (voornamelijk in Europa).
  • Je beheert de agenda van de CEO en het managementteam.

Management Assistant

  • Bright Plus Brussel
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Inboxbeheer: Beheren van de algemene infobox, gadgetbestellingen en facturen.
  • Algemene administratieve taken: Opzetten van meetings, bestellen van kantoormateriaal, verwerken...

Executive Assistant

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Intérim
  • Agendabeheer: Je bewaakt een optimale planning van afspraken en vergaderingen en houdt rekening met...
  • Vergaderingen: Je bereidt vergaderingen grondig voor, notuleert en vat de besproken punten samen.

Management Assistant - Service Financier - Bruxelles (H/F/X)

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Provide comprehensive administrative support to top management
  • Coordinate complex calendars, schedule meetings and appointments

Management Assistant - Brussel - Technologie & Innovatie

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Beheren van agenda's, vergaderingen en reisplannen.
  • Voorbereiden van rapporten en presentaties.

Management Assistant

  • Bright Plus Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • You proofread and finalise letters, reports and notes.
  • You manage correspondence and e-mail traffic (registration, dispatching, follow-up and filing) and...

Executive Assistant (M/F/X) - Brussels

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Screening calls
  • Making travel and meeting arrangements

Office Assistant in a Global Consulting Firm

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • A good educational background.
  • Excellent organisational and multitasking abilities.

Management Assistant (m/f/x) - Brussels

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Providing administrative support to the attorneys and the team.
  • Manage calendars, appointments and travel arrangements.

Management Assistent

  • Le Grand & Associates
  • Bruxelles
De € 2.500 à € 3.500 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Parking
    • Formations
    • Travail à domicile
  • Je verzorgt het opstellen, verwerken en reviseren van documenten, houdt dossiers up-to-date en...
  • Je beheert de agenda, bewaakt deadlines, verzorgt de communicatie en dient documenten in bij...

Executive assistant in a Leading European Law Firm

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Formatting and preparing documents, reports, and tables of contents in MS Word.
  • Providing administrative support and document layout assistance.

Office assistant (M/F/X) - Brussels

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Overseeing the daily operations of the office;
  • Organizing and coordinating meetings, presentations, and internal events;

Office Manager

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Ondersteunen van het management met agenda- en e-mailbeheer.
  • Organiseren van interne en externe evenementen, zoals teamvergaderingen, workshops en...
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Aucun job sélectionné pour le moment
Sélectionnez un job sur la gauche pour le visualiser

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant de gestion / secrétariat à Zaventem?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 110 emplois à Zaventem dans la catégorie "Assistant de gestion / secrétariat".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 2000 Anvers" et "1930 Zaventem".