Offres d'emploi Finances, assurances & droit »  Finances »  Comptabilité - Anvers :   7 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Junior Boekhouder (ervaring niet vereist)

  • Profile Group
  • Aartselaar
  • Durée indéterminée, Starter
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Chèques culture et sports
    • Eco Cheque
Je hebt een gevarieerd takenpakket waarbij je dagelijks zorgt voor het inscannen van facturen van leveranciers. Je kijkt deze na en vraagt indien...

AP-AR Accounting Lead - 4200 € & other benefits

  • Austin Bright
  • Malines
  • Durée indéterminée
De € 3.000 à € 4.200 par mois
  • Daily processing of supplier invoices (digital) and bank statements.
  • Managing payments.

Specialist Tax Accountant

  • FOD Financiën
  • Bruxelles et Wallonie
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Formations
    • Pécule de vacances
    • Travail à domicile
  • Contribuer à l’implémentation de réformes fiscales d’envergure, avec un impact significatif sur les...
  • Collaborer avec des experts en fiscalité et réglementation internationales.

Comptable fournisseur

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Gérer et suivre les factures fournisseurs ;
  • Préparer les paiements et assurer leur suivi ;

Senior Comptable (FR/NL) - TUBIZE

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Vous gérez les activités de comptabilité générale ;
  • Vous supervisez les factures de vente émises par le secrétariat commercial;

Spécialiste Fiscalité Internationale

  • FOD Financiën
  • Bruxelles et Wallonie
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Formations
    • Pécule de vacances
    • Travail à domicile
  • Contribuer à la mise en œuvre de réformes fiscales majeures qui auront un impact important sur les...
  • Travailler avec des experts dans le domaine de la fiscalité et de la réglementation internationales.

Comptable Senior - Stagiaire ITAA Fiduciaire

  • Michael Page
  • Plusieurs régions
  • Gérer un portefeuille de clients qualitatifs (ISOC - IPP) de A à Z;
  • Gestion des clôtures comptables, établissement des bilans et des déclarations fiscales;
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Unique Herentals

Administratief Bediende Facturatie

Intérim option contrat fixe, Temps plein
Encore 4 jours pour postuler

Onze klant maakt deel uit van een internationale groep waar  producten gemaakt worden voor de voeding, agro-voeding en pharma. 



Hun bedrijfscultuur is gebaseerd op innovatie en duurzaamheid. 



Interesse: mail je cv naar Afficher l'adresse e-mail 



Je kan ook altijd bellen met onze recruiters: Amelie, Shauni of Michelle voor meer informatie over de vacature op het nummer Afficher le numéro

Administratief Bediende Facturatie

Description de la fonction

Onze klant, een dynamisch bedrijf actief in de wereld van verpakkingsmateriaal, is op zoek naar een enthousiaste Administratief Medewerker met facturatie taken. In deze rol ben jij een belangrijke schakel binnen het bedrijf en zorg je ervoor dat alles op administratief gebied op rolletjes loopt.



Wat ga je doen? Je takenpakket is gevarieerd en bevat zowel administratieve als boekhoudkundige werkzaamheden:



Boekhouding: Je controleert betalingen van klanten in onze boekhoudtool en zorgt voor het versturen van herinneringen waar nodig. Ook verwerk je inkoopfacturen.



Personeelsplanning: Je verzamelt de wekelijkse personeelsbehoeften en werkt samen met uitzendbureaus om de juiste mensen in te zetten. Je verzorgt het onthaal van nieuwe (tijdelijke) werknemers en zorgt ervoor dat ze alle benodigde materialen ontvangen (van lockers tot gereedschap).



Tijdbeheer: Je houdt toezicht op afwijkingen bij het inklokken en werkt nauw samen met de productiemanager en afdeling payroll om alles goed te beheren.



Organisatie: Je ontvangt en distribueert interne post en zorgt ervoor dat uitgaande post op tijd verzonden wordt. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het bestellen van benodigdheden voor vergaderingen en het ontvangen van externe bezoekers.    

Profil

De geschikte kandida(a)t(e) kan volgende vinkjes afvinken:




  • Je hebt ervaring in een administratieve functie en beschikt over de nodige kennis van boekhoudkundige taken.

  • Je hebt uitstekende kennis van MS Office en werkt graag met digitale tools.

  • Je bent een organisatorisch talent, kan goed zelfstandig werken en hebt een hands-on mentaliteit.

  • Doordat je in een Internationale omgeving werkt spreekt jij naar Nederlands goed Engels of goed Frans

Offre

Wat bieden wij?




  • Na een succesvolle interimperiode van 6 maanden, krijg je een vast contract.

  • Je werkt voltijds in een 40-urige werkweek en bouwt 12 ADV-dagen op.

  • Onze klant biedt de mogelijkheid om met glijtijden te werken waardoor jij een goede balans kan vinden tussen werk en privé

  • Je krijgt een aantrekkelijk salaris, afhankelijk van je ervaring, plus maaltijdcheques van €7 per gewerkte dag.

  • Bij onze klant krijg je de kans om je administratieve skills verder te ontwikkelen in een stabiele en groeiende organisatie. Je werkt in een team dat waarde hecht aan samenwerking en efficiëntie, en hebt de mogelijkheid om je carrière verder uit te bouwen.



 



 



 

Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Néerlandais, Anglais, Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Comptabilité à Anvers?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 7 emplois à Anvers dans la catégorie "Comptabilité".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 6000 Charleroi" et "1050 Ixelles".