Urbano Motorhomes is een Belgisch familiebedrijf en sedert meer dan 40 jaar een toonaangevende speler in de verkoop van motorhomes. Wij hebben vestigingen in Oostende, Aarschot en Fernelmont. Wij verdelen tien van de meest aantrekkelijke merken met een team van 60 medewerkers waarvan er 28 tewerkgesteld zijn in Oostende.
Door continu te groeien, breiden ook onze activiteiten uit. Hiervoor hebben we extra ondersteuning nodig, voor alles afgewerkt te krijgen. Daarnaast hebben we in Oostende een volledig nieuwe vestiging in opbouw, welke er voor zorgt dat we ook hier ons team nog verder kunnen uitbreiden.
Wij houden de lijn naar onze klanten kort en bouwen onze reputatie op de kwaliteit van onze motorhomes en het niveau van onze dienstverlening.
Urbano organiseert een grondige vorming die alle middelen aanreikt om een succesvolle loopbaan uit te bouwen. De kandidaat kan daarenboven rekenen op de kennis en ervaring van collega’s uit de vestigingen van Aarschot en Fernelmont.
Kunnen werken in een omgeving die steeds een vakantiesfeer uitademt krijgt u er gratis bij…
Een job is bij ons meer dan een titel: we geven je de mogelijkheid om je talenten volop te ontplooien. Het is belangrijk dat je daarbij onze visie deelt: zorgen voor kwaliteit waar zowel de klant als het bedrijf beter van worden.
Bij Urbano staat de klant centraal en doen we er alles aan om de perfecte service te bieden, waarbij “Urbano, your freedom is our passion” de lijfslogan is van al onze medewerkers.
Senior Accountant
Functieomschrijving
De algemene- en analytische boekhouding:
- Financiële verrichtingen en diverse boekingen.
- Leveranciersboekhouding en follow-up.
- Klantenboekhouding en follow-up.
- Beheer vaste activa.
- Maand- en jaarafsluiting.
- Btw-aangifte en andere periodieke aangiften.
- Opstellen jaarrekening.
- Consolidatie (indien je hier reeds ervaring in hebt is dit zeker een voordeel).
- Je helpt mee om alle afpuntingen van geldbewegingen te volbrengen, om bankrekeninguitreksels te controleren.
- In de opvolging van lopende dossiers ben je ook een belangrijke administratieve schakel met betrekking tot kosten die moeten worden toegerekend en overgedragen, en de boekingen hiervan.
- Procedures opmaken, agendabeheer, goedkeuring facturen en allerhande andere kleine ondersteunende taken.
- Verscheidene controlerende taken: centralisaties boeken en controleren, omzetvergelijking opmaken, overzicht voorschotfacturen, facturen doorfacturaties.
Profiel
- We zoeken een administratief vaardig persoon die met volle overtuiging en interesse tewerk gaat met bovenstaand takenpakket.
- Je hebt minimum een Bachelor boekhouden.
- Je beschikt over relevante werkervaring in een gelijkaardige functie.
- Je werkt administratief nauwkeurig, punctueel en kan je goed organiseren.
- Je bent cijfermatig bij de pinken en bereidt rapportage voor.
- Je hebt ervaring met boekhoudkundige ERP-pakketten en interesse in digitalisering.
- Je hebt een goede kennis van het Nederlands en je kan je plan trekken in het Frans.
Persoonlijke Competenties- Verantwoordelijkheid
- Zorgvuldigheid
- Autonoom en proactief werken
- Vlotte communicator
- Kritisch denken
- Betrouwbaarheid
- Analyseren
- Digitaal denken
Aanbod
- Je maakt deel uit een sterke toonaangevende onderneming binnen de markt.
- Je maakt deel uit een stabiel bedrijf dat topproducten aanbiedt binnen een nichemarkt dat vakantie uitstraalt.
- Je komt terecht in een gedreven en dynamische KMO van gepassioneerde experts met familiale werksfeer en hoog “fun” gehalte.
- Je bouwt toffe banden en nieuwe vriendschappen op met collega’s en klanten
- Je krijgt de mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen en mee te bouwen aan de toekomst
- Wij bieden een stimulerend salaris met bonuspakket, in combinatie met andere extralegale voordelen.
Praktische informatie
Indien u interesse heeft, en wenst langs te komen voor een kennismakend gesprek, kan u uw CV doorsturen naar volgende mailadressen, zodat wij u kunnen contacteren voor een afspraak te maken:
Open sollicitatieformulierpaulurbano@me.be