In 8 stappen naar het loon dat je verdient
Je loon is onderhandelbaar. Zeker het salaris van een nieuwe job. Dankzij de volgende 8 stappen ga je zo naar een hoger loon...
Ik vind mijn loon erg laag. Als alleenstaande moeder met nog één kind ten laste blijft er weinig over. Ik heb tien jaar ervaring in immobiliën opgedaan in het buitenland. Toen ik terug naar België kwam, bleek de arbeidsmarkt enorm veranderd. Enkel je diploma telt hier.
Absoluut. Het contact met de klanten is leuk, maar ik heb weinig vooruitzichten. Ik zou graag in een freelancestatuut stappen en een job zoeken in het onderwijs of in een creatieve richting.
Nee, want ik ben al blij dat ik rondkom. Tot nu toe slaag ik er altijd in alles netjes te betalen, lekker eten op tafel te zetten, onze woning te verwarmen en de nodige zaken te kopen zoals kleding en schoolgerief.
Mijn huishouden in het algemeen kost me enorm veel geld. Mijn zonen zijn 19 en 21 jaar, en de jongste studeert nog.
De solden zijn voor mij het moment om te kopen wat nodig is. Verder leven we energiebewust, maar dat is net zo goed om ecologische redenen.
Aan een extraatje af en toe, zoals een cd of een boek.
Met een hoger loon zou ik elke maand wat geld opzijzetten, zodat ik toch wat kan sparen.
(bvdb)
16 juli 2012Je loon is onderhandelbaar. Zeker het salaris van een nieuwe job. Dankzij de volgende 8 stappen ga je zo naar een hoger loon...
We vroegen Joris Peeters (24) uit Borgerhout hoeveel hij verdient …
We vroegen aan een 65-jarige gepensioneerde secretaresse naar haar vroegere job(s) en haar huidig pensioen...
Cybersecurity is een groeiende markt, met extra jobs voor het oprapen.
Werken in Brussel? Dat kunnen deze jongeren enkel maar aanraden. “Geen twee werkdagen lijken op elkaar”
We vroegen aan Liese Vandenberghe (30) hoeveel zij verdient en wat haar job bij Ants Connect precies inhoudt...
Joke werkt bij Familiehulp dienstencheques: “Hier beteken je écht iets in het leven van anderen.”
De recente vacaturecijfers van VDAB vertonen een daling maar twee technische profielen roeien tegen de stroom in: mecaniciens en leidinggevenden.
24+, het customer care center van KBC, zet volop in op ‘moments that matter’. Van karaoke tot check-ins.